Benvenuti à i nostri siti web!

Tereftalato di polietilene PET

Applicazioni tipiche: industria di l'automobile (cumpunenti strutturali cum'è scatuli riflettori, cumpunenti elettrici cum'è riflettori di fari, etc.), cumpunenti elettrici (case di mutore, connettori elettrici, relè, interruttori, cumpunenti interni di u fornu à microonde).Applicazioni industriali (custodia di pompa, equipamentu manuale, etc.).
Cundizioni di prucessu di stampatura à iniezione
Trattamentu d'asciugatura: u trattamentu di siccà prima di trasfurmà hè necessariu, per via di a forte igroscopicità di PET.E cundizioni d'asciugatura cunsigliate sò 120 ~ 165 ℃ è 4 ore d'asciugatura.L'umidità necessaria deve esse menu di 0,02%.
Temperature di fusione: 265 ~ 280 ℃ per u tipu senza riempimentu;Per u tipu di riempimentu di vetru: 275 ~ 290 ℃.Température du moule: 80 ~ 120 ℃.
Pressione di iniezione: 300 ~ 1300 bar.Velocità di iniezione: A velocità di iniezione più alta pò esse usata senza pruvucà fragilità.
Proprietà chimiche è fisiche
A temperatura di trasfurmazioni di vetru di PET hè di circa 165 ℃, è a gamma di temperatura di cristallizazione di u materiale hè 120 ~ 220 ℃.PET hà forti proprietà hygroscopic à alte temperature.Per u materiale PET rinfurzatu cù fibra di vetru, hè assai faciule di curvare à alta temperatura.U gradu di cristallizazione pò esse migliuratu agghiuncennu un enhancer di cristallizazione.I prudutti trasparenti trasfurmati cù PET anu una temperatura di lucentezza è distorsione termica.Additivi spiciali cum'è mica pò esse aghjuntu à PET per minimizzà a deformazione di curvatura.Se sò aduprate temperature di muffa più bassu, i prudutti trasparenti ponu ancu esse ottenuti cù materiali PET senza pieni.

PETG glicol mudificatu - Polietilene tereftalato

Applicazione tipica: equipaggiu medicale (tube di prova, buttiglia di reagenti, etc.), ghjoculi, monitori, coperchio di fonte di luce, maschera protettiva, frigorifero, etc.
Cundizioni di prucessu di stampatura à iniezione
Asciugatura: l'asciugatura prima di trasfurmà hè necessariu.L'umidità deve esse sottu à 0,04%.A cundizione d'asciugatura cunsigliata hè di 65 ℃ per 4 ore, è a temperatura di secca ùn deve micca più di 66 ℃.
Température de fusion : 220~290°C.Temperature di u muffa: 10 ~ 30 ℃, 15 ℃ hè cunsigliatu.
Pressione di iniezione: 300 ~ 1300 bar.Velocità di iniezione: A velocità di iniezione più alta pò esse usata senza pruvucà fragilità.
Proprietà chimiche è fisiche
PETG hè un materiale trasparente, amorfu.A temperatura di transizione vetru hè 88 ℃.E cundizioni di u prucessu di stampatura à iniezione PETG permettenu una gamma più larga di u PET, è hà caratteristiche cumplette trasparenti, d'alta forza, d'alta volontaria.


Tempu di Postu: 10-Jan-2022